M

MediaMarkt Hakkında Bilinmesi Gerekenler

MediaMarkt firması hakkında merak edilenler, sık sorulan sorular listelenmiştir. MediaMarkt iletişim bilgileri için iletisim.info.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Merak edilen diğer konular aşağıda yer almaktadır.

MediaMarkt ürünleri kaç günde teslim eder?

Ürün stok durumunu mediamarkt.com.tr üzerinden yapacağınız ödeme ya da seçim esnasında ilgili mağazanın stok durumundan kontrol edebileceğiniz gibi; satın almak istediğiniz ürün, tercih ettiğiniz mağazanın stokunda yoksa 3 ila 4 iş günü içinde ilgili ürünü temin ederek ürünü mağazadan almanızı sağlanmaktadır.

Media Markt Ürün iptali nasıl yapılır?

Henüz kargoya teslim edilmemiş olan siparişlerinizin iptali için müşteri hizmetlerini arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Ürününüz kargoya verilmiş ise siparişiniz iptal edilemeyeceğinden, kargo tarafınıza ulaştığında teslim almadan geri göndermeniz gerekmektedir.

50 yılı aşkın birikimiyle, 13 ülkede, 1000’den fazla mağazası ve 65 bini aşan çalışanı ile yıllık ortalama 2.1 milyar ziyaretçisine hizmet veren MediaMarkt-Saturn Perakende Grubu’na bağlı MediaMarkt, dünya markalarını Alman uzmanlığı ve uygun fiyatlarla müşterilerine sunuyor. Kaliteli satış öncesi ve sonrası hizmet anlayışıyla müşterilerini ağırlayan Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, Türkiye’de ilk mağazasını 2007 Eylül ayında İstanbul Ümraniye’de açtı. 2013 yılında da online satış kanalı mediamarkt.com.tr’yi hayata geçirdi.

MediaMarkt Hangi Şehirlerde Var?

Uluslararası çok kanallı stratejisi ile mağazacılık ve online perakendeciliğin sayısız avantajlarını müşterilerine entegre olarak sunan MediaMarkt’ın Adana, Ankara, Antakya, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bodrum, Bursa, Çanakkale, Çorlu, Çorum, Denizli, Diyarbakır, Edremit, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, İzmit, Kahramanmaraş, Kayseri, Konya, Malatya, Mersin, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa, Tekirdağ, Trabzon ve Van’da toplam 87 mağazası bulunuyor.

Arızalı ürün için ne yapmalıyım?

1-Mağazadan satın almış olduğunuz ürünlerde arıza oluşması durumunda;
-TV, beyaz eşya gibi taşınmaz ürünler için marka yetkili servisine başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
-Diğer tüm taşınabilir ürünler için size en yakın MediaMarkt mağazasına veya yetkili servise başvuruda bulunabilirsiniz.

2-Web sitemizden almış olduğunuz ürünlerde arıza oluşması durumunda;
– TV, beyaz eşya gibi taşınmaz ürünler için yetkili servise başvuruda bulunmanızı rica ederiz.
-Diğer tüm taşınabilir ürünler için ürünün elinize geçmesinden itibaren size en yakın MediaMarkt mağazasına, yetkili servise veya depomuza Aras Kargo ile ( Gönderi Kodu : 1314338011109 ) gönderebilirsiniz.

*Depoya göndereceğiniz arızalı ürünler, tarafınıza teslim tarihinde itibaren 30 günü geçmemiş olması gerekmektedir.

Yorum yaz..